vineri, 27 ianuarie 2012

DAC-AS FI PRESEDINTE

DORINTA UNUI MARINAR DICTATOR




















DAC-AS FI PENTR-O ZI PRESEDINTE  V-AS AMANETA PE TOTI SI NU V-ATI PRINDE


    Ei dragii mei carcotasi cam asta i-si dorea presedintele nostru drag inainte sa fie ales,iar cand a venit campania electorala ce a spus ?....aaaaaaa  '' SA TRAITI BINE'' AAAA...nuuu a spus ''SA TRAIESC EU BINE SI CU GASCA MEA''.Acum i-mi amintesc perfect iar in acest minunat post o sa va prezint si gasca domnului scuzati rectific'' COMANDANTULUI DE NAVA'' Cumatru Basescu.





Dar mai intai sa incepem sa NAVIGAM :))

"Sunt de meserie comandat de nava si nu am ratat niciodata destinatia, nu o sa o ratez nici acum", a conchis Traian Basescu, precizand, la cererea unei jurnaliste, ca nu ia in calcul varianta demisiei.


    Dragii mei eu cred ca daca Romania va merge pe aceiasi linie de navigatie comandantul nostru de nava va  esua la fel cum a esuat nava de croaziera CONCORDIA.Romania va fi sigur jumatate sub apa iar atunci va fi prea tarziu sa mai facem ceva.Dragul nostru comandant va trebui sa inteleaga ca ar trebui sa inceteze sa se mai joace cu viata poporului roman.Basescu este in slujba noastra nu noi in slujba lui si a politicienilor care nu se mai satura sa suga sangele poporului,dar sunt sigur ca va veni si ziua cand vor da de os iar atunci vor ramane fara dinti.

In incheiere va voi prezenta cateva persoane dragi presedintelui ,persoane carora le-am incredintat viata noastra si a copiilor nostri.


Asta micu in general cand e in grupul celor de la Bruxel pentru a face poze se ridica pe varfuri dar in cazul asta se vede ca nu a fost nevoie sa se ridice :)))


 Ai grija la vanturi :))











 Ei da el poate justifica averea uriasa :)))  doar a vandut toata flota ce dracu ,dar domnisoara Udrea poate justifica ceva?


Ministrul contractase de la BRD in 2007, in plina explozie imobiliara, un credit in valoare de 3,29 milioane de euro, pentru achizitia acestui teren.

Eu stau si ma intreb : Eu ca sa ma imprumut de la banca cu 10000 de euro mi-au cerut gaj  casa mamei,a bunicului ,a fratelui si cea a vecinilor .STAU SI MA INTREB ....Domnita Udrea ce a pus gaj ca sa obtina 3,29 mil de euro??????/


Gici gicitoarea mea :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu